KIJK! Het boek over 25 jaar herbestemming in Nederland. Lees meer

HET TEAM VAN BOEi

Bij BOEi werken circa 90 bevlogen mensen (45 FTE) die één ding gemeen hebben: een uitzonderlijke passie voor monumenten en betekenisvolle plekken. Iedereen is zeer gedreven om het Nederlands erfgoed met specialistische kennis te behouden en nieuw leven in te blazen. Belangrijke eigenschappen, want de projecten vragen vaak veel doorzettingsvermogen, een vooruitziende blik en een doelgerichte aanpak. Werken bij BOEi gebeurt dan ook niet met een 9-tot-5-mentaliteit en dat geldt voor iedereen: van onze vastgoedmanagers tot de restauratie-experts en administratieve medewerkers.

Flexibel werken

De projecten van BOEi vragen veel van de collega’s, maar bieden tegelijkertijd veel vrijheid en flexibiliteit. Niet alleen de werktijden zijn vrij in te delen, maar ook de plaats waar de werkzaamheden worden uitgevoerd wisselt af. Dat kan op kantoor zijn, maar uiteraard ook op een projectlocatie. Naast deze ontmoetingsplekken blijven collega’s ook met elkaar in contact dankzij de wekelijkse interne nieuwsbrief. Verder zijn er veel kennisbijeenkomsten en zogenaamde intervisiebijeenkomsten, gericht op risicobeheersing en kwaliteitsbewaking in het kader van de POM-status.

Het managementteam

Het managementteam van BOEi is als volgt samengesteld:

  • Arno Boon – Directeur BOEi
  • ir. Sylvia Pijnenborg – Directeur BOEi
  • Gydo Hiep – Hoofd Accounting & Control
  • Martijn Meijer – Hoofd Bedrijfsvoering & Secretariaat
  • Michiel Rohlof MA – Hoofd Communicatie, Marketing, Expertiseontwikkeling en Funding
  • Steven Ilsink – Hoofd Beheer, Onderhoud en Verhuur
  • Thijs Evers MCR FRICS – Hoofd Advies en Ontwikkeling