Nieuw leven voor betekenisvolle gebouwen? Het begint bij een haalbaarheidsonderzoek. Lees meer
 
21 november 2014

Nederland Monumentenland genomineerd voor Content Marketing Award (21 november 2014)

Het bureau LVB Networks heeft een zilveren Grand Prix Content Marketing Award ontvangen voor Nederland Monumentenland in de categorie ‘charity’. De winnaars van de Grand Prix Content Marketing …

Het bureau LVB Networks heeft een zilveren Grand Prix Content Marketing Award ontvangen voor Nederland Monumentenland in de categorie ‘charity’. De winnaars van de Grand Prix Content Marketing zijn 20 november bekendgemaakt tijdens een feestelijke uitreiking in DeFabrique te Utrecht.

De jury sprak van een aansprekende middelenkeuze en een goede visuele invulling. Ook vonden ze dat er goed is nagedacht over de strategie – middelen – effect. Daarmee is veel engagement gecreëerd. Nederland Monumentenland is een initiatief van het Nationaal Restauratiefonds en BOEi.

De Grand Prix Content Marketing zijn beloningen voor de beste contentmarketing-cases en de beste contentproducties in Nederland en België. De Grand Prix bestaat uit Awards voor de meest succesvolle strategieën en uit Bekroningen voor uitblinkende producties in specifieke deelgebieden. De Grand Prix is een initiatief van de Nederlandse branchevereniging Platform Content en de Belgische branchevereniging Custo. www.grandprixcm.nl

Zilver (Nederland Monumentenland)

BOEi
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.